2011-07-24 | 10:53:35

borta bra, men hemma bäst

Japp, som ni hör på rubriken så är jag hemma nu ! Har haft det bra fan, och har blivit brun, Mathew rockar ! Landade i alla fall klockan tre inatt, ringde Mattias det första jag gjorde och pratade med honom hela vägen hem från Arlanda. Somnade ganska fort när jag kom hem sen, klockan var ju faktiskt typ kvart över fyra.

Idag ska jag hem till pappa, hämta min nya mobil och sen.. ja, bo där helt enkelt. Åker till fklicorna Selander på tisdag så måste hinna packa idag, imorgon ska jag träffa Sonjis nämligen. Jaja, ska duscha nu, måste dra nu då så att jag inte missar skjutsen ut till förorten.

Juste, jag har fått fräknar. I hela ansiktet, kinderna, pannan, hakan, näsan, tinningrna, på läpparna, you name it. Fet kul.

 

M + M

De här två låtarna har plågat mig hela veckan, hela tiden, ständigt, de speldes nonstop. Jävla charter.





/M.
3 Kommentarer
sonja:

vill inte träffa dig längre. lovar att jag är

blekare ditt

anus.

2011-07-24 | 19:11:09
URL: http://sonjas.blogg.se/
sonja:

vafaaaaan du är ju svart!!!!!! måste dra, kan inte titta mera på din blogg, tyckte jag var brun men bjsa du är fn svart. åååååpååh hatar dig jävla apa. kinespussar/ sonja.... måste erkänna dock att jag saknar dig msssssoooooor! vi ses imorn. apa

2011-07-24 | 19:13:23
URL: http://sonjas.blogg.se/
evelina:

inte okej.

jag ska också bli så brun på cypern.

hörs när ja kommer hem.

puss. :) <3

2011-07-24 | 23:07:52
URL: http://eweliinatorlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: