2011-07-16 | 10:15:25

brb Mallis

Jahapp, snart bär det av till Mallorca. Packar det sista, sen ska jag duscha, måla naglarna och lite sånt. Ska bli så jävla skönt med semester, har inte åkt utomlands sen 08 dessutom så det sitter jävligt bra.

Samtidigt hatar jag den här dagen. Träffade Mattias för sista gången på 35 dagar idag, 35 fucking dagar. Det känns typ overkligt och skitkonstigt. För bara en timme sen låg du ju här bredvid liksom, nu har jag bara kvar en påse med en av dina tröjor nersprutad med din parfym och ett halvdrucket cola glas som är ditt. Det luktar som dig i hela mitt rum, på hela mina händer, i hela mitt ansikte, på alla mina kuddar. Du är liksom här men ändå inte. Fuck this. Jaja, hoppas resan blir trevlig i alla fall. 

Hejdå!

/M. 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: