2011-07-14 | 22:24:20

Hem till pappa !

Rubriken är super-intern med alla från lägret, saknar det fan redan ! I början var det öken, kommer ihåg hur jag och Mattias gick och längtade hem hela dagarna och tyckte alla var jättetöntiga och jobbiga. Men det blev bättre och bättre för varje dag som gick och i slutet rockade det ! Bilder kommer imorgon när Sonjis har laddat upp bilder på sin blogg :)

Ja, vad är nytt då folks ? Kan ju börja med att berätta att min pappa och hans tjej Ann har förlovat sig, så himla glad för deras skull ! Kan också meddela att lite halv spontant sådär åker till Mallorca på lördag. Sist men inte minst så är imorgon sista dagen som jag träffar älskling på sex veckor. Vet på riktigt inte vad jag ska säga om den saken, klarar mig inte utan honom i en dag utan tårar och nu ska jag klara 42 ! 4 av veckorna kommer vi inte ens kunna ha kontakt alls då vi är utomlands eller inte har täckning och sådär. Nu lämnar vi det ämnet för kommer börja gråta :(


Åh, vad jag älskar dig ! Älskar ditt skratt, dina ögon, din mun, din mage, din personlighet, dina händer, åååh jag äkskar hela dig. Varje minsta lilla detallj på dig är perfekt. Det kommer aldrig ta slut, du är allt för mig.
Jag älskar dig - mest.

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: