2011-06-16 | 11:09:09

16 juni

Hej folket ! Sitter med en sjungande Mattias i hans kök och har preics ätit. Nu ska vi väl inte göra nånting alls, ingenting ska vi göra. Vi ska inte göra nånting. Vi ska bara inte göra nånting. Senare idag ska jag träffa Sonja och Amanda, vi lär väl göra nånting. Nej drev, vi ska inte göra nånting, för vi ska inte göra nånting. Vi ska inte göra nånting. Vi ska bara inte göra nånting. Nu ska jag hitta en bild ur arkivet och sen ska jag bli rövkörd av Mattias innan hans tårar börjar spruta alldeles för mycket. För er som bryr er så lyckades vi titta på en hel film igår, utan att stänga av efter halva ! Den hette "Blood Diamond" och handlade .. Afrika :) Den var bra, fyra av fem toasts. Kill i kill i maggropen, nu slänger jag ihop dagboken.
Hej Mattias är en bajskorv, och jag är ett päron
/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: