2011-06-14 | 21:45:10

aldrig mer...

Okej, lyssna nu.. jag har totalt sumpat Rebeckas muffins som ska ätas av hela Vällingby Ridsällskap imorgon på deras maskeradhoppning..

Det var ju nämligen såhär att jag skulle läsa ett recept som stod på internet och sedan dubbla alla mått för att få så många som hon ville ha. Orkar inte förklara hela skiten, men jag hade i 7 dl mjölk istället för 1,5 som var det man skulle ha, attans ! Det liknade mest en ljus oboy blandning.. typ så. Men försökte tappert rädda situationen genom att hälla ut 6 dl av hela geggan och sen ösa på med mer mjöl och kakao, nirre :) Så kan det gå om man badar med kläderna på, Rebecka får dessutom skylla sig själv som gav mig uppgiften att fixa skiten.

Nu ska jag.. vetefan, tjarrå !

/M.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: