2011-06-16 | 23:54:35

chest to chest

Sitter nu och tittar på nåt riktigt b-program på TV:en, ska strax lägga mig i sängen och försöka sova. Snacka om nolifer egentligen men orkar inte något mer hahah! Dagen spenderades hemma hos Mattias, det roligaste var att vi gjorde ingenting, verkligen ingenting! Jag sov och han spelade fifa, det representerar min dag. Sen åkte jag hem, duschade och åkte till Vällingby. Donken har inte smakat bättre på länge, var sugen på det på hela dagen. Åt med Mattias, Johan, Olivia och Erik och efter det träffade jag Jesper och Sonja vid bussarna i centrum. Vi drog hem till Sonja och etfer ett tag joinade även Amanda. Vi tittade på The Grudge II och random TV. Tog 23 bussen hem med Amanda, hittade åtta kronor -  jippie !


Rihanna - Fading

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: