2011-06-27 | 20:58:25

emocore

Japp, here comes emo-girl, nångång måste ju det inlägget också komma. Jag är en svartsjuk person. Jag är en grymt svartsjuk person, så pass att jag mår sjukt jävla dåligt av det för att minsta lilla grej görs om till nobelpris-faktor i mitt huvud. Jag klarar inte av nätr han skriver till andra tjejer och när han träffar andra tjejer, jag får flipp oavsett vem det är, jag erkänner. Men samtidigt måste ju omvärlden se gränsen, visa respekten och acceptera att han inte är er lilla pussegull kompis längre som ni kan gå hur långt ni vill med. Saker har förändrats, vi är tillsammans - ni vet, mer än vänner. Han behöver inte vara mer än vänner med mer än en person, så snälla, om ni nödväntigtvis måste smsa honom 24/7 så kan ni väl i alla fall hålla det vänskapligt ? Så jävla respektlöst, det värsta är att vissa av er var ju mina vänner först.

Skriver det här på bloggen för att jag inte orkar skriva till varenda fucking tjej i sthlm, tack.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: