2011-06-24 | 19:53:04

failing me right from the start

Mina dagar:

Tisdag: Det var ju meningen att jag skulle träffa Julia Holmén men tack vare vädret och att hon är världens segaste människa så blev det inte av. Fucktard. Träning på kvällen, så jävla onödigt att pappa åker dit med dubbel öroninflammation och feber för att träna tre personer. TRE personer utav vaddå... 25 personer ? Inte okej, fattar att han dampar ! Menar inget illa mot folk för jag har heller inte varit exemplariski, men som tränarens dotter borde jag ju ha en bossig roll så - here you go ! I alla fall, kom hem på kvällen nån gång, Sonja kom över. Hon åt mig ur huset och sen däckade hon vid elvatiden vid mitt matbord liggandes på stolarna, trevlig prick den där tjejen. Jag somnade... sent :)

Onsdag: Först tänkte jag och Sonja åka in till stan, är i akut behov av en bikini och måste hitta en innan kopnfalägret på torsdag ! AAH, panic at the disco ! Vi sov i alla fall lugnt vidare till klockan halv 14, då gick jag upp och lagade mat som Sonja åt tittandes på TV. Sen gick vi omkring i våra konfirmationsskor som fortfarande är på stabilitetsnivå 1,5 av tio. Sen konstaterade vi att min konfirmationsklänning blivit för liten av brösten - panic at the disco igen ! Träffade Emma senare på kvällen i alla fall, sen joinade Mattias och vi lekte coola med Dante som själv också är coolheten himself. Sov alone i min säng, sannignen svider.

Torsdag: Gick upp klockan sju, åtta bar det av till Ikea. Handlade saker till mitt rum som för i övrigt är klaaaaart förutom dator och TV. Sen sotrhandlade jag med Ann på coop inför midsommar, åt lunch på donken och besökte också systemet. Sen åkte vi hem och byggde ihop massa möbler som vi köpt tidigare på dagen, byggare is tha karriär för mig, på riktigt jag var skitbra ! På kvällen träffade jag Mattias , vi åt på Grill Pizza House och sen sov jag hos honom !




Okej då, den är bra Ers Höghet Sir Mattias Von Eckerman

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: