2011-06-17 | 13:55:54

good morning U.S.A, i've got a feeling that this gonna be wonderful day

Hej folks ! Tog lite inspiration till rubriken från serien "American Dad", den har många gånger gjort mina vardagsnätter till dom bättre haha. Vaknade för drygt en timme sedan, med tuggummi i hela håret, det stavas perfection. Somnade igårkväll med alla mina kläder på, sminket kvar och tydligen med ett tuggummi i munnen. När jag vaknade var kläderna fortfarande på, sminket halvt utkletat men tuggummmit var försvunnet... *trumvirvel*. Självklart hade det placerat sig över hela skallen så nu blir det fanemej duschen snart !

Dagen då: Efter att ha rådissat min übertidiga på um tidigare idag så ska jag och Mattias dra dit om nån timme. Planerna är ändrade så ni som visste vad planerna var innan bör ju börja skriva ett sms till mig nu, hahah. Nej men ingen big deal, take it with a chill pill and a fuck-u finger. Hahah, livets eko-system, 162 breeeeee. Nej, nu dödar jag det snart.. Kvällen är blank, tom, tråkig, enformig, familjeluktande och därmed oacceptabel så ska hitta nån att hänga med ! Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att Mattias kommer hit, sen blir det Kista alltså. 


Bilden tagen nyss, fråga inte men var svart i hela ansiktet ! Tycker också att jag borde få en eloge för mitt otroligt desperata försök att försöka dölja tuggummit i mitt hår, minsta rörelse och jag hade sett ut som jultomten

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: