2011-06-18 | 18:42:22

hemmagjord pizza på menyn, familjen kanske duger ibland

Snackat med Emma i telefonen, det blir banghang med henne på onsdag. Lite halvgay som jag är så skriver jag upp när jag ska träffa alla människor i kalendern på mobilen, allt för att inte glömma och få dåligt samvete. Dom enda jag inte skriver in är Sonja och Mattias, vi ses typ helt spontant för det mesta så det behövs inte. Nu sitter jag och tittar på TV, ska strax gå ner och göra min pizza, har varit dödshungrig i flera timmar fan ! Nu ska jag pallra mig ner, bloggar efter maten för lär inte ha så mycket för mig.


Mysigt med flyttkartonger i bakgrunden, men det är väl mer än rätt med tanke på att jag flyttar om exakt.. 11 dagar. Tiden har gått fort, vill men ändå inte ! Detta beror dels på att jag inte kommer kunna ha mina spontanious sleepovers med Sonjis längre varannan vecka, och för att mina vänner där borta som det var menat att jag skulle hänga med inte längre är människor jag räknar som vänner. :( Left alone. Får istället pressa sönder Sonja så att hon klarar skolan vilket är dealen till att hon får bo hos mig på heltid veckorna hos mamma eller inte. Nu blev det lite ljusare :] Aa, pizzan kallar, nu blev det här dessutom värsta bibeln..

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: