2011-06-06 | 14:25:40

nirre, birre, bira, öl.. - cappuccino

Heheh... tjaa, gillar ni uppdateringen eller ? Nu ska jag berätta om my life yesterday :)

Jag gick upp klockan nio och gick ut och sprang, hade skitont i knäna dom tio första minutrarna men det gick över och kände mig som världens bästa människa när jag kom in hahah ! Sen ringde jag och väckte Sonja, pallrade mig över dit och vid halv 13 fick vi skjuts av mamma en bit på vägen till Maltesholmsbadet - jag och S skulle ju ta årets första bad ! Vi kom i alla fall dit, konstaterade att det var läskigt kallt i vattnet, tvekade i några minuter och sen hoppade vi i. Jag först och Sonja typ sju minuter senare så jag fick ligga där i vattnet och krampa sönder hehe. Sen vart det fekke med pommes och ketchup  och sen gick vi hem, gick. Det tog en och en halv timme, då inklusive paus på en busshållsplats i en halvtimme ungefär.

 
Jag och sonja på väg hem från badet, vädret ägde - precis som sällskapet

När jag kom hem var det bara att sätta igång med rummet. Jag tycker bara att det ser värre ut nu än innan men enligt mamma så är allting fxat. Scary ! Åt hemma, sen gick jag över till Sonja lagom till BB finalen. Mattias kom också, alla tre blev heartbroken när Martin kom trea. Fick sedan veta att det inte gick att rösta på Martin i slutet av röstningstiden, skitdåligt men det förklarar ju ändå en hel del. Efter det kollade på på TV ett tag, sen gick vi ner till Sonjas rum. Alla tre låg i hopklämda i hennes säng hela natten, lökigt värre !

 
Random bilder från igår, nirre !

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: