2011-06-30 | 01:18:19

i don't play football but i've touched down everywhere. i don't play baseball but l've hit a home run everywhere

Yey, värsta uppdateringen ! Nej men dagen har varit... varm faktiskt, först konfaträff med Emelie, hem och duscha, träffa Mattias, åka in till stan och äta med familjen för att fira pappa. Sen kom jag hem, gick över till mamma och hjälpte henne att bära några möbler. Sista gången på Västergöksvägen 73, faktiskt lite småsorgligt även fast jag hatade huset till döden. Sen har jag packat som en liten nörd, varmt som satan i huset så underkläder är kvälens outfit. Döm mig inte, men har även haft is innanför min bh och i håret för svalka hahahah. Nu är jag i princip klar, till o med lagat ett par av mina foppa-tofflor med trälim, standard. Kvar innan sängen otåligt väntar: måla naglarna !
Starrbäcksgatan 20, ny address på halvtid från och med idag. Såhär ser huset ut, även fast den här bilden är datagjord !
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: