2011-06-14 | 18:21:28

i gotta a feeling, that tonight's gonna be a blog-night

Hej hej.. kul att ses :) sorgligt hur alla mina inlägg numera börjar oroligt, som om jag pratar med en främling eller nåt. Verkligen tecken på att det är dags att börja blogga igen, vilket jag kommer börja göra nu ! Wihoo *trumvirvel* !

Tänker inte gå in på detlalj på vad jag gjort under dessa dagar, men vafan, har fått sommarlov vilket betyder att vi är too cool for school i tio veckor framöver :D Har väl gjort det man brukar göra på sommarlovet, vart med kompisar, pojkvän, badat och spenderat pengar. Standrard breee. Idag vaknade jag hemma hos Mattias klockan nio, vad händer med världen liksom ? Vi gick upp och degade, runt 13 åkte vi till stan för att försöka hitta en bikini åt mig och för att äta. Vi lyckades tyvärr bara med ätningen men det är å andra sidan svårt att misslyckas med det på donken. Sen började jag må skitdåligt, vet inte vad som hände men mår fortfarande piss så kommer stanna hemma nu på kvällen. Resten av familjen är på 30-års kalas men jag blir alltså hemma och kommer göra muffins åt min lillayster typ. (Oroa er inte, har bara ont i magen och huvudet så kommer inte typ hosta ner muffinsarna hahah). Nu ska jag skriva ett till inlägg såå.... hejdoooo. :)


Fin bild tagen av Sonja på dagen innan skolavslutningen, lite sliten tjej sådär

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: