2011-06-03 | 01:24:05

i'd like to buy the world a coke

Sorry för dålig uppdatering, men ska försöka förändra på det. Senare på den dagen som Mattias skulle till mig åkte vi till honom istället. Vi åt chips och tittade på.. jag kommer inte ihåg, men en film i alla fall. Sen åkte vi till Subway och åt, sen drog jag hem snabbt och packade och blev sedan skjutsad tillbaka till honom. Vi drog till sundbyskolan och spelade fotboll med Joshi, Teo, Sonja och Wille, fast jag och Sonja spelade inte. Sen drog jag, Sonja och Mattias hem till honom, satt i hans soffa helt döda i en timme ungefär och sen gick Sonja hem. Jag och Mattias tittade på Just My Luck och åt choklad. Somnade runt halv 5, vaknade kvart över nio. Killen snarkar ju som en fucking björn så man kan ju inte direkt sova hahah.

Blev hämtad vid ungefär 14, åkte hem, Sonja kom och vi rensade i princip hela mitt rum. Tack för hjälpen hjääärtat <3 Sen åt hon här, vi gick till coop och köpte oliver och sen har vi.... chillat. Vi tittade på Jersey Shore och sen har vi tillsammans facerapat Sonjis, hahahha sjukt galet ! Ska sussa snart för ska upp tidigt imorgon och springa, sen blir det stan för shoppa lite halvgulligt sådär.


Mums, älskar såna här bilder !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: