2011-06-01 | 08:24:06

jag minns bara allt det bra, allt som var du och jag

Fotbollsturnering + Regn = Inte lockande => JAG STANNAR HEMMA FÖFAN !

Det verkade bara så sjukt jävla lame, hade ju ändå inte tänkt vara med hahah. Den skulle dessutom bara hålla på mellan 9-11 så vet ni - jag skiter i det. Som det verkar så kommer Agnes hit under dom två timmarna, vi kanske äter nåt och jag vet inte riktigt. Sen ska hon tiill Frida och Julia och då kommer Mattias hit, kommer nog hänga med han ett bra tag. Sen ikväll ska väl inte göra nånting alls, mitt liv är verkligen tråkigt utan plugg och träningar ! Men på onsdagar brukar jag ju vara med Mattias och Sonja så vi får väl se vad som händer ikväll :) Nu ska jag duscha, om en halvtimme kommer Agnes !



/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: