2011-06-30 | 01:31:46

Kilsbergsgården

Jahapp folks, imorgon åker jag ju till Kilsbergsgården på ett gulligt konfirmationsläger. Vet inte vad jag har att förvänta mig, men det kommer bli sjukt nirre att spendera två veckor nonstop med underbara vänner och pojkvän i alla fall ! Sen kommer jag ju tex inte träffa Mattias alls fram tills Falun med skolan v. 34, det är på riktigt inte okej ! Nu ska jag bege mig mot golvet där ännu mycket packning ligger utspridd på golvet. Sen står det naglellack och väntar på mig på en hylla, men allra helst vill jag bara ligga kvar i sängen där jag är nu. Tvek på om jag gillar läget med andra ord ! Jaja, med det här inlägget startar jag den 14 dagar långa bloggpaus som kommer starta nu. När jag kommer hem ska jag fixa ny header, ska snacka lite med Fridde om det också :) Hare gött, pössegull.
Perfektion

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: