2011-06-14 | 18:46:45

kuljul

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Nej :D
2. Är du lycklig?: Som fan ! Allt äger, ALLT
3. Är du uttråkad?: Just nu ? Lite smått, typ sjuk ju
4. Är du ledsen?: Verkligen inte !
5. Är du italienare?: Räknas åttondels-same, så ja, absolut
6. Är du cool?:  Jag rockar fett
7. Är du från Irland?: Nej, lame människa som gjort frågan, tror att den är rolig haha ?
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, tur det


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Man blir inte kär i nån vid första ögonkastet, man kan däremot tycka nån är snygg. Det är ju inte direkt så att man kan läsa av en människas personlighet baserad på ett ögonkast ? Nej, just det 
2. Har du någon gång blivit sårad?: Nej du vet, unbreakable
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? Japp
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Tror inte det, har kommit fram till slut liksom
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Nej, jag och Mattias gör inte sånt :D
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Om jag skulle veta det hade han ju inte varit hemlig ? Aj, den sved
7. Är du kär?: Typ nånting sånt liknande, i närheten... KLART SOM KORVSPAD !
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Ja, det tror jag

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Hahaha ! Nej men på riktigt, föredrar köttbullar
2. Hår eller ögon?: Hår tror jag
3. Katter eller hundar?: Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga “vanliga” kompisar?: Varför inte bara jättemånga jättebra ? :D
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Variation människor, variation
7. Pengar eller lycka?: Lycka, vad det nu innebär
8. Dag eller natt?: Dag
9. Msn eller mobil?: Fortfarande köttbullar

ÅTTA “HAR DU NÅNSIN…”

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit nåt?: Mitt ben
3. Gjort nåt du ångrar?: Det hör till vardagen
4. Hoppat Bungee Jump?: Ja, aldrig mer !
5. Ätit en hel tårta?: Nej, men en gång åt jag och Sonja en halv daimtårta var :]
6. Gjort bort dig offentligt?: Vad säger du Sonja, har vi det ?
7. Gråtit när ett husdjur dog?: Haha nej
8. Velat försvinna?: Vart ?

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Mattias, ganska längesen för har inte haft pengar på ett tag
2. Telefonsamtalet du fick: Pappa
3. Personen du var med: Mattias <3
4. Roligaste grejen som hänt idag: Människor i gallerian är alltid roliga !
5. Personen du smsade: Mattias
6. Personen du tänkte på: Nu tänkte jag på på Mattias eftersom jag nyss skrev hans namn ?
7. Du skrev till på Facebook: Evelina
8. Du kommenterade: "Ansvarig ;)"
9. Du tillbringade natten med: Mattias, standard
10. Du kramade: Matias. Börjar bli lite enformigt nu känner jag haha

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: