2011-06-18 | 15:07:19

lame day

Vaknade vid halv 12 imorse i Amandas king size säng. Igår på kvällen så facerapade vi Sonja stenhårt, lurade i hela världen att hon piercat vänster nipple och orsakade inaktiverat facebook konto för henne föralltid tack vare det, sorry gumsilumsan ! Hon får dock skylla sig sjäkv när hon somnar utan att logga ut tycker jag. Men så bara så ni vet, hon har inte piercat sin nipple och bilden på fb var inte på henne !

Kom hem runt halv 13, skulle rensa ut hela vårt förråd med gamla leksaker. Sen var det meningen att vi skulle sälja det men icke sa nicke, så jävla förnedrande ! Gick istället omkring i området och sen gick jag in och lämnade Rebecka ensam med det ödet. Nu tittar jag på TV, lyssnar på Ulrik och smsar med Mattias. Kvällen kommer spenderas hemma, ska inte göra nånting men det behövs det med. Haha eller ? Nej men måste vara med familjen ibland också, första kvällen på lovet som jag kommer vara helt hemma utan sällskap. Nu ska jag käka godis, pussegull


Sliten, dödstrött tjej med godis. Standard

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: