2011-06-24 | 20:00:49

midsommar

Och nej, jag har inte lagt sju blommor under kudden eller vad man nu ska göra på midsommar hahah ! Vaknade hos Mattias vid nio imorse, vi somande jättesent för kollade på värsta creepy programmet ! Blev också blåst på spånga av en dum chaufför när jag var på väg hem. Dom har flyttat 118 och 158 busshållsplats till där 119 förut stannade av nån konstig anledning. Det tog skitlång tid för mig att hitta rätt och sen stod jag där som en liten nobody ganska länge. Sen ser jag hur 118 jävlen åker från sin gamla busshållsplats, SL informera era chaufförer om ändringar tack, hade skitbråttom !

Kom i allafall hem, dunkade i mina nya hörlurar och väntade på att våra gäster i form av mina kusiner skulle komma. Sen åkte vi iväg till nån öde skog och dom åt sill och jag satt där med min filt och sov bland myrorna, nirre  ! Sen åkte vi hem lite fort, sen till dom, sen till några andra, sen hem igen, jag hängde min andra tvätt och satte på min tredje maskin för dagen, tillbaka till dom och nu hemma igen. Ska äta och sen ska jag vara social, kuljul.


Bild från idag i skogen, wooooooow

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: