2011-06-21 | 00:04:57

no matter what, i am a star

Tjenare fan ! Vad ska man säga, även idag ändrades planerna pga vädret, I love you Sweden, hur många gånger ska jag behöva säga det ? Nej, inte direkt. Men jag ska i alla fall träffa Julia imorgon istället, beroende på vad det är för väder så får vi se vad vi hittar på. På kvällen ska jag träna (äntligen) och sen vet jag inte.

Dagen: Jag och Mattias ställde klockan för att kunna åka till um, för en gångs skull gick det som vi ville och hela världen rockade fett. Sen mådde jag jättedåligt ett tag, trodde helt ärligt att jag skulle spy mitt i Kista Galleria, men det sa jag ju inte till Mattias (a). Sen skramlade vi ihop våra allra sista pengar och gick till donken, tror helt ärligt att det är nåt beroendeframkallande i den där "maten" ! Sen åkte vi och våldgästade Klimpen, åt av hans godis och dom två spelade fifa och jag skrattade. Sen åkte jag hem, åt, fixade i rumemt, ställde mina disney filmer bebisar i bokstavsordning osv osv. Alltså på riktigt, mitt rum kommer rocka fucking älgfett !

Nu ska jag sova, upp runt tio imorgon och ska duscha och lite sånt. Första natten i min egen säng hos pappa på vaddå.. 6,5 månader. Nirre, birre, bira, öl - cappuccino

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: