2011-06-27 | 23:55:20

nu: popcorn + movie

Jag har nu haft ett samtal med Fridde, jag tycker om henne :) Nej men det var.. trevligt och det där med respekten jag pratade om förut fattar hon till 100 jaooow. Nu ska jag gå ner och göra popcorn, sen blir det att rota fram en fin disneyklassiker att titta på, oavsett vad Sonjis tycker. Klockan ringer early imorgon, mycket att göra och först blir det stan ! Ska köpa en bikini (!), rakhyvel, sminkborttagn., mascara och kanske webcamera. Sista inlägget för ikväll och bjussar där på en plus vs minus *trumvirvel*

-
Det har varit fint väder idag Människor som inte fattar när det är nog
Mitt rum är klaart Efter imorgon är mina pengar för den här månaden slutJag har världens finaste vänner och pojkvän Min sommar är helt fullbokad
Jag har inte sovit en normal nattsömn på veckor
Börjar bli sjuk, täppt osv. Ser jag ett mönster Mattias ?
Flytten går om typ ett dygn
Måste akut köpa kläder
Sonja har däckat i min säng innan filmen
Haha sorgligt att neggo-preggo listan väger över den positivt överlägset... :)
1 Kommentarer
frida:

haaha ännu sorgligare att man inte fattar ett skit av vad som är neggo o inte :D<3

2011-06-28 | 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: