2011-06-27 | 20:44:53

rockenroll

Sitter här med min nya dator, detta innebär alltså uppdatering på heltid - oavsett vecka ! Den här har tyvärr ingen inbyggd webcam så det kommer införskaffas, kanske imorgon.
Igår sov Mattias här, vi tittade på The Hot Chick i mitt sprillans rum och sen sov vi. Ställde klockan för att vi behövde vara ute ur huset vid 11, tack så mycket underbara städerska. Vi klarade nästan deadline efter att ha slängt en misslyckad pannkakssmet, istälelt blev det frulle på donkish i vby. Riktigt stelt där ett tag, hate it :( Sen åkte jag och Bell till kanaan, älskar henne verkligen för hon fattar precis hur jag menar och hur jag känner, she knows what i'm talking about. Vi badade i alla fall två gånger totalt och hann klämma in lite ätande, solande och platsbytande pga myror. Mums ! Vi åkte hem till mig och åt vid 19, sen gick jag med henne till bussen och nu väntar jag på Sonjis. Hon sover här, standard.
Är för i övrigt skiiitarg ! Mvh Mathilda Lundqvist
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: