2011-06-24 | 22:56:00

samma gamla visa igen

Sitter ännu en gång och letar efter konfirmationsklänning, sanningen svider men mina bröst har uppenbarligen växt och det känns som att jag har korsett på mig när jag har den på mig. Det ser ju dessutom bara äckligt ut med så grym push-up när det inte ska vara det egentligen. Det här är på riktigt ett problem, vill inte ha nån jävla långklännig när modellen på klänningen egentligen är kort men passar över brösten, och inte heller en lagom lång klänning med slamp-överdel. Fuck this shit ! Screw you guys, i'm goin' home. Yey, southpark, hatfaktor men kommentaren är nirre.

Såhär ser det typ ut när jag har min klänning på mig, skillnaden var att på bilden hade jag två stycken BH:ar i två storlekar för små.. Äckligt !

 
Jaa, ni ser ju själva ! Inte bra att ha i kyrkan eller med farfar inte !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: