2011-06-04 | 23:49:43

sluta upp och kasta pärlor åt svin

Sitter är och chillar framför phineas och ferb, alltid lika kul. Kvällen var väl.. mindre händelserik, har i princip ätit och tittat på filmen Salt. Kom hem för ett tag sen och ska sitta vid datorn ett tag till, kolla lite kläder osv osv osv. Imorgon görs första doppet med Sonjis, både ris och ros angående det. Sen ska jag ta ansvar för mitt liv och rensa ut heeela mitt rum, ska också ut och springa. På kvällen har jag inga planer, lutar åt Sonja heheheh. Nu ska jag lägga upp bilder på det jag köpte igår, blir bilder från internet för det är så mörkt här inne och min webbkamera pallar inte det.

     
Köpte allt på rea, affärskvinnan liksom

Vit Kavaj - Topshop, 850:-
Rosa Blus - Topshop, 400:-
Solglasögon (dock i annan färg än på bilden) - Ur&Penn, 65:-

That's it !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: