2011-06-06 | 14:41:43

tomatohead

Dagen idag har varit pretty chillination. Inte sovit så mycket inatt för det har varit varmt, men vaknade runt nio. Vid elva stack Mattias hem och jag försökte få liv i Sonja. Vid halv 12 började vi resan upp  mot hennes garagetak, sola nästa ! Två handdukar, en flaska babyolja och en jävligt jobbig stege senare låg vi uppe och stekte på hennes garage. Jävligt najs att ligga högt upp och titta ner på de små människorna som gick förbi hahah ! Låg bara där i en halvtimme för sen behövde jag gå hem, men bara det räckte för är typ fett brun nu för att vara mig, hapiily ever after girl over here. När jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, men måste nu börja fixa för sart kommer Frida hem. Vi ska hitta på lite skoj saker med Sonja, vad vet vi dock inte än. Måste dra, tjarrå !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: