2011-06-19 | 16:36:55

Tystnaden som uppstår när Mathilda ska sätta sig vid bordet och äta och märker att hon inte har nåt matbord!

Eller jo okej, har ett matbord. Men det var flyttat till hörnet av köket, stolarna spårlöt försvunna och det fanns ingen duk på det eller nåt som vi alltid brukar ha. Forever alone.

Jag har faktiskt pluggat lite, döm mig om ni vill men saknade det. Det gick i alla fall bra, engelska vart det. Har också snackat lite med Jullebullen i telefonen, saknar henne och Fridde a lot, kommer inte träffa dom förrän vecka 30 då jag åker upp/ner (ingen koll) till dom. Men det ska bli nirre, innan det blir det ju konfaläger och en sista minuten resa till en destination som fortfarande är okänd. *trumvirvel*

Nu ska jag börja göra mig i ordning. Klockan 18 ska jag äta middag och innan det ska jag duscha, raka benen (y), sminka mig, föna håret och byta om. Sen åker jag till Mattias och sover där, imorgon ska jag träffa Julius Holmenius, saknat henne apmycket ! Det ska ju regna imorgon också så vi får väl se vad vi hittar på :) Nu blir det duschen, bjuder också på en bild ur arkivet då jag helst inte vill visa mig på bild just nu!


Awesome remix på asdålig låt !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: