2011-06-29 | 00:19:28

upp i glaset och ner i äppeldrycken med ciderkaraktär

Sonjis, intern rubrik eller vad ? Jag och hon vaknade i min säng vid tio ungefär, jag gick och duschade och hon sov vidare ett tag. Sen gick jag upp och gjorde magnifika hamburgare, det och köttbullar är i princip det enda jag kan tillaga bra. Vi drog oss mot spånga i minst sagt vårt eget lilla tempo, träffade Jesper där och åkte in. Köpte en bikini (äntligen), tre tröjor, rakblad, rakcreme eller vad det nu heter och en mini mascara för tio kronor, gullegull. Sen åkte vi hem, jag rensade och packade, sa hejdå till huset och sen åkte jag till Emmaslemma Mörk som fyller fjortis idag, lillskitan :P Lite synd bara att festen var slut när jag kom, alla drog typ fem minuter senare men jag och Emma hade väärsta fekken i hennes pool i några timmar. Sen åt vi godis, snackade innebandy och sen skjutsade hennes pappa hem mig. Love you Anders. <3 Hahah driver, men han är cool, vi är dessutom hammabrby - och Linda Bengtzing team ! Nu ska jag sätta på en film att somna till, ska bara tvätta bort sminket först.
Imorgon ska jag inte göra alls mycket, flytten går, men jag ska vara hemma och packa inför konfan istället. Ska ockspå på sista minuten extra-träff på konfan, jag och Emelie J är retards som missade den förra. Så kan det gå. Sen ska jag tvätta... och så :) På kvällen åker jag till stan, pappa fyller 25 år *host host, 45*
Det funkar inte att lägga upp bilder atm, men aja, grattis emma !!
/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: