2011-03-06 | 19:35:39

"Är du missbildad eller nåt ? Är du cp på nåt sätt ?!"

ja, detta här ovan var vad pappa sa när jag visade honom mina fötter.. jag har nämligen märkt att den vänstra foten är ca 2 cm mindre än den högra - madness ! jag skojar inte, det är läskigt och jag kommer ju aldrig mer kunna köpa skor som en normal människa igen. vet inte om jag ska skratta eller gråta, för det är ju ganska roligt haha ! upptäckte det här under lovet och jag tror att det kommer ifrån när jag bröt foten/benet för två år sedan. jag bröt ett ben i tillväxtszonen som sitter i fotleden och mina läkare trodde att mitt vänstra ben (det var det benet jag bröt) skulle sluta växa så att jag skulle få leva med olika långa ben. det verkar som att min stackars fot fick ta den smällen istället dårå.. det luktar döden säger jag bara - nån som vill sjunga på min begravning ?

anywayy, gårdagen var great vilket fridde nog redan formulerat. efter att ha spenderat en vecka med gamlingar och jobbig syster så var det jäkligt najs att träffa lite vettiga människor, har dessutom inte skrattat så mycket på jättelänge ! jag och frida har nog ganska lik humor så aa.. vi hade kuuuuult. nu ska jag plugga lite, renskrivning you know. om jag hinner så kommer jag senare ikväll lägga upp bilder från mitt sportlov och även en bild på mina fötter som togs då. nej nu ska jag dra innan jag överbelastar allas careboxar, det hade ju liksom varit synd. hare good !

 
jag är brunett på riktigt, aboo

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: