2011-03-06 | 18:19:27

buuuusig tjej !?

äntligen en dator att blogga på, har ju liksom vant mig vid att blogga från mobilen vid det här laget.

jaja, back to buisness... GISSA VEM SOM HAR FÄRGAT HÅRET ?! jo det har jag, tralalalala. jag och frida åkte ju till vällingby som hon skrev i det förra inlägget. jag hade en rabatt grej på 20% på valfri kosmetikvara på lindex och jag skulle köpa en ny mascara. när jag skulle betala den så var den tydligen på rea redan så man kunde inte använda rabattkupongen på den. jag gick då ut i butiken igen och försökte hitta nåt annat som jag kunde använda kupongen på. vi gick förbi delen med hårfärgningsförpackningarna och jag sa lite på driv "jamen fridde, jag kan ju köpa hårfärg hahahaha". frida såg inte det roliga riktigt utan sa med värsta seriösa rösten "JA, mathilda ! ja snälla gör det !" så det slutade med att jag vandrade hemåt med både en mascara och hårfärg i påsen. läskigt spontant, vi skrattade lite väl jättemycket åt det på väg hem. jag har dessutom inte färgat håret förutom en gång när sonja slingade mitt hår vilket slutade i prickigt hår - tack sonja - så var typ jättenervös. nu vill ni väl se resultatet så check it out check it out check it out !

FÖRE:
 
(det var ganska dåligt ljus i badrummet, men min naturliga hårfärg är som färgen på bild 1)

UNDER TIDEN:


EFTER:
 


/M.
1 Kommentarer
sonja:

fett fint!! ;) <3

2011-03-06 | 19:44:42
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: