2011-03-31 | 22:31:54

de säger att dom bästa är tagna, men dom har fel, vi är ju fortfarande kvar

idag så har jag pluggat som en guuud, verkligen jätteduktig tjej ! det vankas redovisning imorgon, mohahahahha. efter skolan åkte jag, sonja och tatte hem till sonja. vi tittade på när hon bytte om och sen åkte vi till stan. jag köpte finally min parfym, wihoo ! jag och tatte hittade också den perfekta parfymen åt mattias, sonja typ spydde när hon luktade på den men jajaaaaa. sen fick jag kubba hem för att äta, byta om och sen åka till träningen. fick åka med vilma i hennes mammas skåpbil och det fanns ingen plats i själva bilen så för min del var det ju bara att hoppa in i "skåpet" där bak - bumpy ride liksom. nej men träningen gick inge vidare, min hals spökar och eftersom jag vill kunna vara med på träningslägret så fick jag köra på en walkover. inte okej.

JUSTE MÄNNISKOR, DET TIDIGARE INLÄGGET OM FRIDA OCH OSCAR G SOM NU ÄR BORTTAGET - IT WAS MEEEE ! EN TRADITIONELL BLOGGRAPE LIKSOM, NÅNGÅNG MÅSTE DET JU HÄNDA. MEN NEJ, HON ÄLSKAR I ALLA FALL INTE OSCAR, VAD VI VET..


min efterlängtade parfym, awesomness

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: