2011-03-16 | 23:43:57

det kanske finns nån du skulle ringa om jag inte fanns

hej jag vet att jag är busig och skippar bloggningen men vet ni vad, mitt careface blir för stort ifall jag skulle bry mig. jobbig situation liksom. dagarna har i alla fall rullat på, lite ris och lite ros men det hör väl till tonåren och bråken som hör till och blablablaaa. idag har jag i alla fall pluggat slöjd/bild med rebecca och julia för det mesta. kan inte riktigt komma fram till om det gick bra eller dåligt, men det känns i alla fall som att vi kommer hinna klart. efter skolan stannade jag sent met mattias, vi lekte coola med snusar-frank och ena brodern rost och deras riktigt coola låtar. efter skolan mötte vi upp sonja, jag köpte lite grejer, jag blev sur, jag blev ledsen, jag blev hungrig och helt plötdsligt skulle vi äta middag. jag skulle gå ensam till Mcdonalds för dom andra skulle äta på subway, och tror du inte att det är en fucking gubbjävel som tog min mobil ifrån min ficka ?! tänk er en morfarsliknande gubbe på 65 år som rycker en mobil i från en ficka... lååååååågt morfis, lågt. fick i alla fall tillbaka den, han fick väl dåligt samvete och kubbade iväg. efter maten gick vi till kyrkan, verkligen tråkigt numera. vi strannade inte länge och kom hem tidigare än vad jag brukar göra på onsdagar. nu ska jag duscha, sen blir det franska. bra planering - nej, men jag gillar't. just det, i helgen blir det skidåkning med bästa emma. det vankas pinsamma minnen för min del men det ingår ! 

  
det jag köpte, bilderna dock tagna ifrån ginas hemsida för hann inte ta bild på mina exemplar haha. formell tjej yoo

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: