2011-03-21 | 21:56:46

du är inte en i mängden, men är en utav dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden

hahahahahha jag tror jag dör, gänget i världens bästa hotell är ju på allvar helt galet roliga helt omedvetet ! sitter och smågarvar här i min ensamhet haha, inte ok. på tal om skitroliga, missbildade människor - i helgen ska jag och bellsan gå och se hur många lingon finns det i världen. det kommer ju spåra ur totalt kan man ju lugnt säga, men jaja vi kör på ! nu ska jag duscha och sen lägga mig i min säng och långsamt dö ut... here comes dramaqueen, ouff.


jag och fridde, fick världens sug efter henne idag på kvällskvisten. då smsade jag henne och hon sa några vackra ord till mig :$ thihihihiihiihihihi

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: