2011-03-12 | 11:21:28

en gris, en ko, en täbybo

Nej, det där gick ju inge bra.. Förlust med 3-0, men då exprimenterade vi på massa olika sätt i slutet av matchen när förlusten redan var klar - det fick vi ju skit för såklart. Jaja livet går vidare, speciellt för att julia holmen är så jävla underbar ! Mitt i matchen får täby bollen och börjar ett anfall, jag börjar springa ner mot eget mål och vänder mig om efter ett tag. Då ser jag lilla julia stå och bokstavligen klättra på motståndarnas målvakt ! Hon försökte komma förbi henne eller något, och istället för att springa runt så "genar" hon över deras målvakt och försöker hoppa bock över henne. Uppenbarligen så var hon större än vad julia trodde för hon liksom fastnade på målisen och satt fast där.. Det går ju inte att ta kvinnan seriöst ! Trodde jag skulle skita på mig ! Nu ska jag i alla fall åka hem, packa och sen åka hem till mörken för att äta lunch. Vi åker sen till våra lillasystrars match (fast min går på kryckor så hon ska inte vara med) och sen har vi även en till match later alligator. Hare najsbajs ! /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: