2011-03-08 | 22:05:27

en hund har fyra ben, en tupp har två. en snoop har inga, men den kan stå ändå !

dålig dag igen, men jajaaa. dagen började bra, bussarna kom i tid och allt var bra. skolan var i allmänhet ointressant, gick hem och där kryllade det av småungar - tur att jag åkte på träning snabbt. tränade, kondisen var borta men även det överlevde jag. sen har jag kommit hem, ätit och nu kollar jag på jersey shore. tänker inte ge er nån bild för kör på tvättbjörn-stilen med smink i hela ansiktet för duschen ville sabba lite för mig. ska snart gå och lägga mig, imorgon har jag för i övrigt bestämt mig för att plugga jääättebra och dessutom redovisa. wihoo !


bild ur arkivet på mig och sonja. en charmig morgonbild dagen efter nyår.

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: