2011-03-02 | 17:14:54

Everywhere you go, perfection follows you the wrong direction

Blogg.se har inte viljat samarbeta med mig under hela dagen, därav den dåliga uppdateringen. Jag har kommit fram till att jag INTE kommer ha bloggpaus trots att frida kommer ha det den dissaren. Igår kväll efter att jag hade publicerat det sista inlägget gick jag ut med farfars hund, det är nog bland det läskigaste jag gjort ! Man går uppför en backe som leder upp till vägen och på ena sidan om backen är ett halvstort berg med inte så jättemycket träd men på andra sidan är det typ urskog med träd överallt. Det finns inga lampor så det är bäckmörkt och att farfar inte direkt är snål med att berätta att han har sett varg och lo precis där gör inte saken bättre. Men jag kom upp till vägen där jag skulle vända och då var det fetaste norrskenet på himlen ! Det var typ grönt och rosa och så jävla fint, sånt ser man ju liksom aldrig hemma. Jag överlevde ända hem, trots att jag var nära att bli träffad av snöras precis utanför dörren. När jag kom in såg jag på nåt jag tror är världens roligaste film, "dum&dummare". Det var grymt längesen jag skrattade så mycket, den påminner också om mig och emma för några år sedan hehe. Jag hann också med ett litet "bråk" eller vad man nu ska kalla det med en viss person, men det löste sig. Blev ju bara arg för att jag bryr mig... Anyway, nu ska jag plugga. /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: