2011-03-10 | 22:28:02

Ex boyfriends are like an old pair of shoes, you know you don't need them but still haven't got the heart to get of ride of them

Kom hem för ungefär två timmar sen från träningen, längesen jag sprang så jävla mycket - helt sjukt ! Vi spelade match typ hela träningen för att "få upp ett tempo" med en avbytare ungefär, så fort man släppte in ett mål skulle man dessutom springa ett straffvarv runt planen. Det blev ju ganska många mål till slut, tror att jag totalt kubbade järnet där runt den feta innebandyplanen ungefär 14 gånger, najs ! Var ändå redo att köra på mer när träningen var slut av nån konstig anledning, annat var det för bell som i slutet gick omkring och trodde hon var en häst och snackade om nån ljusbubbla eller nåt. Efter träningen har jag i alla fall inte gjort nåt, lekt med mammas tele lite bara. Erbjuder med detta inlägg också mina vänner att gärna smsa mig och göra min kväll lite lyckligare för är verkligen inte trött vilket jag borde vara. Anywayyy, med det här inlägget säger jag godnatt :) /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: