2011-03-26 | 18:13:22

fri som en fåågel

gör er förberedda på ett låångt inlägg kära människor.

fredag: efter skolan åkte jag till vällingby där jag mötte upp bell. vi gick och letade parfym till mig - misslyckat - och pallrade oss sen iväg till bion. filmen var ju dårå great, skrattade 99% av filmen ! verkligen klockren film som är både sorglig och rolig på samma gång, amaziiing. efter filmen langades haffmode från alla håll och kanter och efter ett tag kom vi hem till mig. vi åt och gick sen till spånga folkan för att hyra film. vi träffade också på tatte och julia där en liten stund, himlans trevligt. sen gick vi hem till min mamma för att se på filmerna, hon var inte hemma så där behövde vi inte kriga om TV:en med resten av min familj hos pappa. vi satt med mitt giant täcke i soffan och bajsade och så, filmen var fan bra alltså ! sen gick vi hem till pappa igen runt halv 1, satt på den andra filmen och däckade till den.

lördag: vi vaknade i omgångar mellan halv 8 och halv 11, till slut gick vi upp och åt våfflor. sen gjorde vi inte så mycket, satt vid datan och kollade på high school musical 3 som gick på disney channel. vid halv 13 åkte bell på fotboll och jag på innebandy, jobbigt att säga farväl.. nej men vi ses ju imorgon igen :) jag, emma mörk, julia c, pappa och patrik satt ihopklämda i vår bil och vi skulle sitta där i typ en och en halv timme. jag var jättetrött och halvsov mig igenom bilresan. när vi kom fram till djurö-vindö (halvskumt jag vet) så blev jag hyper och kubbade omkring och skrämde livet ur bönderna.  taskigt gjort mathilda, taskigt. vi vann matchen i alla fall, resan var alltså inte i onödan vilket var najs. dom där löfbergs lila brudarna hade nog gärna velat vinna över oss västerorts-bögar vilket var uttrycket som användes. men nej dom vann inte, för det gjorde vi, vi, vi, viiiiiiiiii. nu är jag hemma efter ännu en lång bilresa i fullproppad bil, powernapar, korv med bröd och kvarglömda äggmackor. nu ska jag duscha, sen kommer fridde hit och äter och sen går vi till henne och där sussar vi inatt. awesome-faktorn är hög !


random bild från storvreta på grymmaste tjejerna, jag är den lilla saken i mitten av ledet. lång chey.

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: