2011-03-25 | 15:16:38

haha hejee

sådär ja, redan på bättre humör. kanske inte så konstigt med tanke på att man snart ska på dejt med finaste bruttan isabelle lundh, bättre får man leta efter ! drar om ungefär en halvtimme, tills dess hoppas jag på gud att pappa har fört över pengar. bioplanerna känns ganska långsökta annars liksom.. vi ska i alla fall se hur många lingon finns det i världen, vad annars ?! det kommer bli grymt. efter det åker vi hem till mig och sen bär det av till spånga folkan där vi ska tjoocka. imorgon har vi match och grejer då det blir skoj. imorgon kväll har jag och fridde min dear friend pratat om att hitta på nåt skoj. lyckad helg alltså om allt går som planerat. nej hej hopp gummisnopp, i'm out of here !



/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: