2011-03-18 | 00:23:43

happy birthday to yoooooou

det är såna här kvällar som man bara älskar, ensam i vardagsrummet med min läromästare, min ängel, mitt geni, min vägledare mitt allt; min kunskapsporten - where dreams come true. HAHAHAHAHAHA nej men på riktigt, har suttit bänkad framför datorn och studerat som en liten nöööörd som fått frispel sen jag kom hem från träningen tio i nio. har gjort klart ett helt steg i svenska nu under kvällen, det vankas redovisning och glada miner för min del. ska plugga till ett ungefär tror jag, vet att det låter hemskt och det är nog ungefär så hemskt som det låter. detta är dock ett "roligt" arbete så det får gärna ta nattens timmar ifrån mig då jag är allt ifrån trött. kan såhär mitt i natten passa på och gratta min underbara uppblåsbara barbara RODJIN som fyller femton år idaaaaaaaaaaaag. hon är en av de som jag har känt längst i mitt liv som jag fortfarande har jättebra kontakt med, skitfin tjej med klockren humor ! kärlek till henne. nu måste jag pysa, plikten kallar..


självklart ska hon vara skitsnygg också, that's it - i'm out of here !

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: