2011-03-09 | 23:30:20

I can be myself and family, in fact there's nothing I can't be

Så, hemma nu och redo för sängen, kommer inte kunna sova för är pigg men i alla fall. Kom hem från kyrkan runt kvart över 22, kallt som fan och såg min buss köra förbi mig när jag gick där i kylan - bästa känslan verkligen. Tidigare ikväll så åt jag i alla fall hos sonja, hennes brorsas band var också där så det var ju som himla fullt runt matbordet. Det blev även lite sköldpaddestämning eftersom jag inte hade så mycket att säga dom men det behöver vi inte prata om. Vi kubbade sedan iväg till v-by där vi mötte om mattis, traditionen liksom. Vi gick till donken och tjockade och sen kom klinga och joinade det coola gänget. Vi gick sen till kyrkan runt 20 och satt och lekte töffa med våra mobiler nästan hela tiden. På vägen hem stötte jag, tatte och klinga också på en liten charmig knutte som skulle till "hallonberget" så han hade vi en trevlig fotbollsdiskussion med. Han hade också ställt en öppnad burk surströmning bredvid sig så det luktade ljuvligt ! Ja, sen åkte jag hem, duschade och ska nu smsa julle och se om hon är vaken. Bowling istället för skola imorgon förresten, självmord med ändå ord. /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: