2011-03-28 | 18:37:57

i love this place, but it's haunted without you

amen tja ! kom hem för ungefär 45 minuter sen, har varit i bromma blocks med mina "vänner" frida, julia och mattias - mobbarna. skoldagen var ganska bra, är inte så bra på att vara arg vilket ofta är en nackdel men jag lyckdes därför inte vara sur på julia längre än fem minuter till exempel. man aja, vi fixade texten en del men hann inte klart helt. det fixas nån annan dag helt enkelt. efter skolan åkte jag ju då som sagt till bromma blocks, vi tittade på skor, åt korv och köpte godis. sen blev jag rejält mobbad av dom för att ha "haffat" en p12 i sexan. synd bara att dom inte vet sanningen och att det alltså inte var så. dom kan bajsa på sig, men jag smågillar dom ändå. nu sitter jag och tittar på bachelorette och äter godiset som jag köpte idag, tjock tjej. blir dessutom ingen träning idag, ännu mer tjock tjej. nu ska jag återgå, godiset kallar !


mina älskade miffon som jag hatar ! puss på er

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: