2011-03-21 | 20:26:25

kvar i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i

yoo. idag i skolan pluggade jag och jullebull som två nördar på vårt BoF-arbete (kunskapsskolans språk you know). rebecca lär ju bli förvånad med tanke på att hon inte har sett annat än små delar av vårt hus.. anywayyyy, sen hade jag idrott och det var tråkigt som vanligt. gäller ju att glänsa så att man får bra betyg, men inte direkt peppande med en grisknorr till lärare som kör fyspass till långsamma ballader. nej, det håller inte. efter skolan blev jag officiellt en medlem i thaa pannkaksklubb hos thaa selanders house. vi åt pankisar och degade framför TV:en med en sovande julia, mys. jag och tatte drog hem vid 17 och efter det åkte jag på en visning med mamma. vi ha ju planer på att flytta och aa, nånstans måste man ju börja leta liksom. den låg i sumpan och vi får helt enkelt se vad som händer. nu ska jag titta på top model och senare ikväll börjar "världens bästa hotell" på trean, bänkad !


riktigt fin bild på mig, framhäver verkligen mina ansiktsdrag.. eller ?


tatte målade naglarna, manligt manligt


no comments !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: