2011-03-18 | 18:01:01

Mathilda frivoltarN Lundqvist

fredag idag, fredag betyder Romme med emmsi-pemmsi, åker om några timmar. idag har jag redovisat, mitt uberpluggande igår lönade sig alltså. dagen har varit .. händelsorik. okej jag ska inte dra ut på det, JAG HAR VARIT MED OM VÄRLDENS ROLIGASTE GREJ IDAG ! jag, tatte och rebecca stod vid mitt skåp. plötsligt får dom för sig att dom ska slänga ner mig i en papperskorg så dom kubbar fram och försöker greppa mina ben och armar. jag får panik och börjar backa bakåt samtidigt som dom fortfarande går efter och försöker få tag i mig. vad vi inte ser är att det sitter tre tjejer från nian på golvet i en ring, TROR NI INTE ATT JAG BACKAR IN I DOM DÅ ELLER ?! hon satt på knä med ryggen mot mig och jag kommer backandes mot henne, går in i hennes rygg med världens kraft och fart eftersom jag var jagad, gör en bakåtvolt över hennes huvud som hon för i övrigt får rakt i mitt arsle, voltar över och crashar deras lilla party genom att ligga i hennes knä med fetaste skräckslagna minen. jag har på riktigt aldrig skrattat så mycket, skrattar här i min ensamhet bara jag tänker på det ! jag och rebecca gick runt hela fucking dagen och dog åt att jag hade gjort det, HAHAHAHAHAHAHAHAHHA ! åh herregud...

nu ska jag packa det sista, bloggar innan jag åker ... HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA, kan fortfarande inte sluta skratta. frivoltarN, det är jag det ;)

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: