2011-03-09 | 16:12:37

onsdag 9/3

cha cha bloggäääään ! relaxar hos sonja för tillfället, hon ska ju till kungsberget imorgon och muppen vet inte vad  hon ska ha på sig. självklart anlitar hon ett proffs.. eller ? i alla fall, skolan gick fan ganska bra och var vääldigt nära på att redovisa. men nära skjuter ingen hare, too bad. dagen garv går till sonja och delvis mig i matsalen. det var köttfärsås och makaroner till lunch ocn när vi sitter i matsalen så tappar sonja en makaron på sin tröja. hon gör värsta rörelsen med tröjan för att få makaronen att flyga bort, och tror ni inte att den landar mitt på huvudet på mig som sitter mittemot ?! sjukt kul, och jag fattade det inte på direkten heller haha. på eftermiddagen gjorde jag och sonja en lista på de nittio13 saker vi måste göra innan vi fyller 50. på den finns saker som "ha sex i alla världsdelar", "skippa rakningen i en månad" och "sticka/virka en halsduk". lite smårandom saker alltså som vi tycker att man bara måste göra, fast listan är ju inte klar än dårå. nu ska vi snart hem till sonjas big papa där jag äter middag, sen blir det kyrkan as always. bjussar på två uubercharmiga bilder på mig och min långa tunga, för visst är den lång ?! jaja, nu ska jag pysa.

 
nån sa till mig att man måste bjuda på sig själv, se & lär !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: