2011-03-27 | 13:55:07

perfection

Kvällen igår vart minst sagt lyckad, hihi. Nej men fridde kom till mig, vi åt hos mig och sen vandrade en ful vålnad i onepiece, blött hår och smink i hela ansiktet tillsammans med en fin liten frida hem till henne. Vi fick då veta att vi skulle få lite besök, så för min del var det ju bara att kubba hem och norpa kläder av frida. Efter ett tag kom julia, tatte, friman och sebbe och vi hade det trevlans. Söt som socker var man också, ingen tvekan. Nej men dom drog runt halv 12 och då satte jag och mupparna på en film. Frida däckade vid ett ungefär, själv låg man vaken med fetaste ont i magen och tittade på ett läskigt dåligt program, mys ! Idag blev vi väckta av min pappa, vi hade ställt om klockan fel och jag fick stressa som fan. Sen åkte jag och spelade match, sista gruppspels matchen i division 1 för den här säsongen, vinst med 7-1 ! Nu väntar slutspel för bästa tjejerna, skillat. Nu ska jag ringa julia och rebecca, vi MÅSTE göra klart vårt grupparbete IDAG ! /M.
1 Kommentarer
Julia:

Vem var de som hade rätt om klockan??? Juste jag! Om ni hade lyssnat på mig hade allt blivit bra ;) Ochochoh, ha de så kult på resturangeen. HHAH nej men du ringde ju aldrig mig :)

2011-03-27 | 17:19:49
URL: http://jnr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: