2011-03-12 | 09:03:05

Samma nätter väntar alla

Sitter i bilen på väg till match i täby och har gjort det i ungefär en halvtimme nu så passar på att blogga lite. Igår efter skolan så åkte jag och julle till kista, satt helt tysta på bussen och sov - jag menar charmigt eller vad ?! I kista vart det donken och sen gick vi loss i butikerna ! Nej inte direkt, men fick i alla fall med mig två par skor, ett par leggings och en tröja. Jag kan också meddela att mina fötter läskigt nog krymper för varje år som går och att det finns p12or som ser ut som troll i kista. Efter att ha åkt hem på 179 och haft en ytterst intressant diskussion åkte vi till vällingby och mötte upp tatte och sebbe. Vi lallade omkring i centrum och 'småpojkarna' åt också på subway. Runt halv 8 kom jag och julle hem, vi åt och ändrade sedan planerna helt. Vi kubbade över till tha selander house där frida och martina var. Där halvsov jag till ungefär kvart över 11 och gick sen hem. Somnade kvart över 2.. Nej du bloggen nu ska jag ut och krossa täby, ses ! /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: