2011-03-01 | 19:01:48

so big

Sorry för dålig uppdatering, men har ju bara internet via mobilen här och det är så jobbigt att hela tiden blogga då. Igår åkte jag skoter nästan hela dagen, körde även fast ganska rejält. Fick mig en ganska lång lektion av farfar huruvida man inte får göra såna tabbar och bla bla bla. Men sen när jag stod där mitt i snön som går upp till höfterna på mig så kommer det en kille på en skoter. Han var blond, lång, var solbränd, hade blåa ögon och åkte över en gigantisk snödriva och hjälpte mig upp med skotern.. Nej jag driver, jag fick sitta där med en liten spade i över en halvtimme medans farfar och rebecka stod och tittade på -.- lökig som få åkte vi vidare och på kvällen var jag skittrött. Idag åkte vi allihopa in till umeå och typ.. handlade. Skulle ha träffat mia, men som vanligt så var vår timing halvbra så det sket sig. Fick med mig 3 filmer och en geischa hem, jag och rebecka tittade nyss på en av dom. F.A.I.L.A.D. Jaja, smell u later ! /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: