2011-03-23 | 22:14:16

styltbralla

dagen idag har varit helt ok, men är riktigt nervös över min skolgång.. fan, det går verkligen inte bra alltså. jaja, livet går vidare - eller nåt. efter skolan åkte jag hem till mattias, vi spelade fifa vilket jag totalt utklassade honom på säger vi. nej men det gick inte heller något vidare direkt. sen åkte vi till vällingby och gick till stadium där sonja joinade oss. sen åt vi och till kyrkan vid 19.00. där blev jag mobbad på hög nivå av min kära vänner, ni kan numera kalla mig "styltbralla" eller "terrongkaka", finemang ! ska försöka sussa tidigt ikväll, har inga planer på att se ut som ett lik imorgon. hejdooo.


vilka puddingar, undra vilka det kan vara... ?

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: