2011-03-17 | 18:37:13

ta mig inte på allvar, ta mig på rumpan

denna eftermiddag har jag faktiskt pluggat på, åker snart på träning men är läskigt nog taggad på att fortsätta sen när jag kommer hem ! läskigt. efter skolan åkte jag till vällingby med friends i ungefär en timme och sen åkte jag hem och pluggade alltså. dagen i skolan var ganska bra, redovisade - bara en sån sak liksom. nej nu måste jag faktiskt gå och byta om, åker strax.

KAN FÖRRESTEN BARA MEDDELA ATT MELISSA HORN ÄR GUDOMLIGT BRA, lyssnade på henne hela tiden idag när jag pluggade. lite deppmode möjligen men kan inte plugga till 'dunkadunka' eller låtar som jag kan som rinnande vatten, då blir det lite plugg och mycket sång om man säger så..

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: