2011-03-10 | 15:36:28

the winner takes it all yoo

tjo brääää ! dagen gick ju då ut på bowling med den "coola" delen av min skola som inte valt att åka och klättra eller spela pingis typ. åkte med älli på bussen till spånga och där mötte jag felix och fabbe, vi och resten av töffingarna åkte sen till nåt coolt place på gärdet och bowlade. delade bana med felle och fabbe dårå, och gissa vem som klassar ut småpojkarna ?! jo det gjorde jag, jag, jag jaaaag ! vinnarskalle som man är så kändes det himlans najs, spec eftersom jag var skitsur under hela tiden för att felix alltid ledde med ungefär tre poäng. efter det åkte de tre musketörerna till sundyberg och åt lunch på subway, blev sedan dumpad och fick åka tåg hem all by myself. när jag kom hem har jag spelat gitarr smygbög som man är, nu ska jag plugga och senare ikväll är det träning. imorgon sussar jullebullen min här, coolare får man leta efter ! vi ska se på skräckisar och gullegulla hos mig - perfection. juste julia... jag är ledsen över att behöva säga det här, men jag har en tidig match på lördagen :$ hänka .. ?


sist jag sov hos julle, det kan gå lite crazy alltså

/M.

1 Kommentarer
Julia:

Mathew min gullebulle, hur tidigt????? :O <3333333333

2011-03-10 | 20:02:44
URL: http://jnr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: